Projektmodellen

Vores tilgang til ledelse af projekter tager udgangspunkt i de ti vidensområder defineret af PMI (Project Management Institute).
Med en række undersøgelser, beskriver vi projektet på det indledende stadium, herunder overordnet kravspecifikation (Scope), Business case (Cost/benefit-analyse), overordnet tidsplan (Tid), overordnet budget (Omkostninger), kvalitetsplan (Kvalitet), projektorganisationen (Human Relations), interessentanalyse (kommunikation), Risikoanalyse (Risiko) og eksterne ydelser.

Afdækning af faktorer som grundlag for projektet

  • Sammenhæng og koordinering
  • Styring af omfang og indhold
  • Planlægning og styring af tid
  • Planlægning og styring af omkostninger
  • Kvalitetsledelse
  • Teamledelse
  • Styring af kommunikation
  • Risikostyring
  • Styring af eksterne rådgivere/konsulenter

Baseret på PMI’s 10 vidensområder

 

Vi samler trådene!

Se oversigt over projektledere under Kontakt » Projektledelse